04.10.2021, Vaasa

Ampner ACETM 300 PV String inverter

Suomalainen uusiutuvan energian asiantuntija Ampner Oy tuo markkinoille maailman suuritehoisimman invertterin vaativiin olosuhteisiin

Maksimiteholtaan 333-kilowattinen Ampner ACETM 300 -invertteriperhe mahdollistaa joustavien ja luotettavien aurinkovoimalaitosten ja energiavarastojen rakentamisen vaativissakin olosuhteissa. Helposti asennettavat ja kestävät laitteet on suunniteltu toimimaan luotettavasti  sekä kylmissä, kuumissa, korroosioherkissä että korkean ilmanalan asennuksissa. ACE300 -invertterit toimivat jopa -40 asteessa ja niiden monipuoliset liitäntämahdollisuudet helpottavat aurinkovoimaloiden ja energiavarastojen suunnittelua. Tulevaisuuden vaatimusten täyttämiseksi ne ovat yhteensopivia sekä kaksipuolisten että uusimpien suuritehoisten aurinkopaneelien kanssa.

“Asiakkaillemme ACE 300:n ominaisuudet ja suuri tehotiheys tarkoittavat häiriöiden minimointia, alhaisempia LCOE-kustannuksia ja korkeampaa energian tuottoa. ACE 300 -invertterit sopivat hyvin myös aurinkovoimaloiden ja energiavastojen hybridikäyttöön ja ovat siten tehokas komponentti kasvavilla aurinkoenergia- ja energiavarastomarkkinoilla”, sanoo Ampnerin toimitusjohtaja Mika Jantunen.

IEC-sertifioidut ja toimitusvalmiit laitteet ovat nähtävillä Intersolar 2021 -messuilla Münchenissä 6-8.10. Tuotteet on suunniteltu ja valmistettu Suomessa.

Mika Jantunen, toimitusjohtaja

Puh. 040 165 7933, mika.jantunen@ampner.com

Mika Long, Business Unit Director, Solar PV and Energy Storage

Puh. 050 313 1793, mika.long@ampner.com

Yritys

Ampner Oy tarjoaa tuotteita ja palveluita uusiutuvien energialähteiden liittämiseksi sähköverkkoon. Yritys toimittaa älykkäitä ratkaisuja eri energialähteiden hallintaan, testaukseen ja laadunvarmistukseen sekä suunnittelee, laskee ja mallintaa sähkön verkkoonliitäntää, olipa energialähteenä vesi, tuuli, aurinko, biomassa tai energiavarastot. Ampner myös suunnittelee ja valmistaa vaativiin olosuhteisiin kehitettyjä tehokkaita inverttereitä aurinkovoimaloihin ja energiavarastoihin globaalisti.

www.ampner.com